Trčite ispravno

Trčite ispravno – 6 kratkih savjeta!

Poboljšavanje načina trčanja može vam pomoći da trčite brže, efikasnije i s manje pritiska na tijelo.

Gledajte naprijed

Vaše oči trebale bi biti fokusirane na tlo oko 3 do 6 metara ispred vas. Ne samo da je ovo pravilan način trčanja, nego je i sigurniji jer možete vidjeti šta nailazi.

Trčite sredinom stopala

Nemojte trčati na prstima ili petama. Ispravno je praviti doskok na sredinu stopala / ne prevelik ni predug korak. Ako trčite na prstima, vaši će se listovi brzo umoriti i može se pojaviti bol u potkoljenici. Ako doskočite na pete znači da ste napravili prevelik korak i da se lomite, što troši energiju i može izazvati povrede.

Držite ruke u visini struka i opustite ih

Pokušajte držati ruke u visini struka, na mjestu gdje bi mogle lagano dodirivati kukove. Vaše bi ruke trebale biti pod uglom od 90 stepeni. Dok trčite, opustite ruke što je više moguće.

Držite ruke sa strane

Izbjegavajte zamahivanje rukama s jedne strane na drugu. Ako vam ruke prelaze preko prsa, veća je vjerovatnoća da ćete osjetiti mlitavost, što znači da ne dišete dovoljno. Zamislite vertikalnu i horizontalnu liniju koje vaš torzo dijele na 4 kvadrata. Ruke ne bi trebale preći sredinu, niti prelaziti u gornji kvadrant.

Provjerite stav

Držite vaš stav ravnim i uspravnim. Glava podignuta, leđa ravna i ramena u ravnini. Provjerite stav s vremena na vrijeme. Kada ste umorni pri kraju trčanja, često se događa da se malo savijate, što opet može dovesti do bolova u vratu, ramenima i donjem dijelu leđa. Kada se osjetite mlitavima, isprsite se i uspravite.

Nemojte poskakivati

Pokušajte držati korak bliže tlu i fokusirajte se na brzu izmjenu koraka. Previše kretanja gore-dolje je protraćena energija i može teško pasti na vaš donji dio tijela. Što se podižete više od tla, veći ćete šok trebati upiti kada doskočite na tlo i noge će vam se brže umoriti.

Idemo trčati! 🙂