Klin se klinom izbija?

Dobili ste upalu mišića, a trebalo bi da trenirate i ne prekidate rutinu. Da li da ipak preskočite i odmarate nekoliko dana? Nikako! Postoje vježbe kojima se možete poslužiti u ovakvim situacijama, i usljed kojih ćete se povratiti mnogo snažniji.

Bolova i upale mišića riješit ćete se najbrže – dodatnim vježbanjem, otkrilo je istraživanje sa istraživačkog centra u Kopenhagenu. Iako se godinama vjerovalo da jedino masaža može mišiće “rješiti” nakupljene mliječne kiseline, voditelj istraživanja Lars Andersen tvrdi da će najbolje pomoći kombinacija masaže i dodatne vježbe, prenosi TodayHealth.com.

U istraživanju su sudjelovale žene koje su radile vježbe za ruke, te „zaradile“ upalu mišića. Nakon dva dana bol u predjelu gornjeg leđnog mišića (trapeza) ocijenile su ocjenom pet (od deset). Jedan dio leđnih mišića “oporavljale” su vježbama, dok su im drugi dio masirali 10 minuta. Lagane vježbe pokazale su se jednako efikasne u smanjivanju boli i jednako osjetne kao i masaža.

Vježbanje uz to, možete primjenjivati kod kuće i tako uštedjeti na skupoj masaži ☺, ali bitno je nakon toga dobro istegnuti (zagrijane) mišiće kako bi dobili još veću korist.